رک سر سمپلر یا نگهدارنده سر سمپلر

رک سر سمپلر یا نگهدارنده سر سمپلر وسیله ای است چند کاناله ، از جنس پلاستیک و قابل حمل است . نگهدارنده ی سمپلر( نگهدارنده میکروپلیت ) در جهت نگهداری و جای گذاری سرسمپلر ها از آن استفاده می شود . این وسیله برای استفاده راحت از سرسپلر یا نوک سمپلر ها و همچنین جلوگیری از پخش و پلا شدن سرسمپلر یا سر میکرو پلیت ها در آزمایشگاه از آن استفاده می شود و در نتیجه باعث نظم و ترتیب در آزمایشگاه می شود.

سمپلر یا میکروپلیت

سمپلر یا میکروپلیت وسیله ای است برا برداشتن حجم معینی از مایعات که نیاز به دقت زیادی دارند که هم به صورت تک کاناله و هم چند کاناله یافت می شود . .برای برداشتن حجم مایعات در انتهای سمپلر ، سر سمپلر یا نوک سمپلر متصل می شود. سمپلر ها ( میکرو پلیت) چه در هنگام تخلیه و چه در هنگام کشیدن محلول باید در حالت عمودی نگه داشته شوند. برای سرعت در عمل و همچینین نگه داشتن سمپلر در حالت عمودی بهتر است وسیله ایی باشد که سر سمپلر ها در آن نگه داری شوند .وسیله ایی که سر سمپلر ها در آنها نگه داری می شوند رک سمپلر یا نگهدارنده سمپلر هستند.

نگهدارنده سر سمپلر

ویژگی های نگهدارنده سر سمپلر:

نگهدارنده سر سمپلر باعث افزایش دقت و تکرار پذیری می شود.
نگهدارنده قابل اتوکلاو می باشد.
نگهدارنده حاوی 96 یا 100 چاهک که به طور یکنواخت در یک فاصله قرار دارند در نتیجه میتوان از آن ها برای میکروپلیت یا سمپلر های چند کاناله نیز استفاده شوند.
نگهدارنده دارای یک پوشش بالایی شفاف می باشد برای اینکه نمای خوبی از سر سمپلر یا نوک سمپلر ها را نشان دهد.
رک سر سمپلر از پلی پروپیلن ساخته شده است.

شرکت فرآزما تحقیق رک سمپلرهای Selecta+ را طبق جدول زیر ارائه میدهد:
رک سر سمپلر یا نگهدارنده سر سمپلر

تماس جهت مشاوره رایگان
ارسال فرم استعلام قیمت
top